2014. november 20., csütörtök

Új terv

A mai napon újrakezdek mindent. Megint alig fogok enni, eljárok majd edzeni, nem lógom el az aerobikot. Tervem:
Reggeli: a kolis kajának a fele, ha itthon vagyok, akkor semmi
Ebéd: A sulis kaja fele, itthon ha el tudom lógni, akkor semmi, ha nem, akkor nagyon kevés.
Vacsora: A kolis kaja negyede, itthon ha el tudom lógni, semmi, ha nem akkor a fele.
Tudom, hogy ez így sok, de ahányszor csak tudom, el fogom lógni. És pl: ha reggelizni lemegyek, akkor vacsorázni nem, vagy fordítva. Zöldséget és gyümölcsöt korlátlanul ehetek, az segít a fogyásban. Naponta minimum 1,5 liter víz, cigi maximum 2 szál. 
Kidolgoztam egy büntetési rendszert, hogy ne kapjak rossz jegyeket:
1-est kapok: egy nap fast
2-est kapok: egy nap csak az ebéd negyede
3-ast kapok: egy nap csak az ebéd fele
4-est kapok: egy nap ebéd fele+ vacsi fele
Úgyis féltem annyira a gyomrom, hogy ne kapjak rossz jegyet, ha rosszat kapok, akkor pedig legalább fogyok. 
Ma reggel is binge volt, úgy ahogy két hete folyamatosan. felzabáltam 774 kcal-t. Azóta megcsináltam a tigh gap edzést, és most megyek 10 perc hideg zuhanyra, ami elméletileg 400 kcal. 
Good by! 

2 megjegyzés:

  1. Uhh, de furi ez a büntetős rendszer, bizti, hogy nem működne nálam (nem érzem rossznak a nemevést, nyomorék vagyok ilyen téren sajna), viszont a terved ötletes, s szerintem egyáltalán nem sok.
    Én sosem tervezek, caak ad h nem eszek, lehet, ettől vagyok ekkora csőd :(

    VálaszTörlés
  2. Nem vagy csőd!
    Én sajnos annak érzem, most is bűntudatom van amiatt, hogy mit teszek magammal. Most ezt próbálom meg kiírtani magamból. :)

    VálaszTörlés