2014. november 28., péntek

Vers

Hát.. pocsék hetem volt, mint már tudjátok. Hazafelé a vonaton írtam egy verset, ami kifejezi kicsit a hangulatom. A Mai napomról pedig majd holnap írok, mert most egyszerűen nem tudok. Tehát itt a vers, címet még nem adtam neki:
Szaladnék, futnék
De nem engedsz.
Láncon tartasz fogva
Melynek kulcsát
magamban hordom
Hogy eloldozzam magam
Eszembe sem juthat,
Csendben ülök börtönömben
tömegben, mégis egyedül.
tömegben, hisz annyira
sokan vesznek körül,
de egyedül, mert
láncaim nem engednek közel.
Szám felpeckelve,
szemem könnybe,
Ha mernék se szólhatnék senkinek.
Sötét van,
hangok hívnak
még sincs, aki értem sírna
nem ölel át senki
nem súgnak fülembe
nyugtató szavakat
Miért is tennék?
Senki nem akar egy lányt,
aki saját démonaival küzd
Először magamat kellene megszeretnem,
hogy mások szerethessenek.
 
Tudom, hogy nem lett valami jó, de próbálkoztam. Holnap leírom, milyen volt a mai napom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése