2014. december 1., hétfő

Kudarc.

Múlt héten a max 1000 kcal-os diétát csinàltam. Hát nagyon nem jött be. Semmit nem fogytam. Ez annyira kiborított, hogy zabálni kezdtem. Péntek-Szombat-Vasárnap= binge. Rohadt nagy binge. Komolyan, vagy 10000kcal-t faltam be három nap alatt. És megvágtam magam. Nem is egyszer. Fél órával ezelõtt is megvágtam magam, még sajognak a friss sebhelyek, de csak így tudom kordában tartani az érzelmeimet. Különben nem tudom, mit csinálnék.
A héten minden nap 100 kcalt viszek be. Csak napi egy energiaital, egy fél mûzli és 1,5 liter víz van megengedve. A mai napot kicsit elcsesztem, de még nem vészes. A mûzlin és az energiaitalon kívül megettem egy szelet sonkát is. Bûntudatom van most. De holnap rendesen tartani fogom magam a kerethez.
A szobatársaimmal folyamatosan veszekszünk. Szerintem utàlnak. A suliba se túl jó a helyzet. Anyával is veszekedtem. Van egy olyan érzésem, hogy ha eltûnnék, senkinek se tûnne fel. De tényleg. Anya nem keres egész héten, csak ha veszekedni akar, a kolisok utálnak, a suliban pedig hamar túllèpnének azon, hogy nem vagyok otthon. Lehet, hogy tényleg azt kéne. Felszerelkeznék 2 palack vízzel, 4 csomag rágóval, pengékkel és két doboz marlboroval, aztán elmennék egy-két napra valahova. Az isten háta mögé. Cigiznék, vágnák, koplalnák és gondolkoznék. Nem zargatna senki, nem veszekednék mindenkivel egész nap. Jó lenne, maga a menyország.
Amúgy pénteken randim van egy sráccal. Persze, hogy nem Mátéval. De attól elég jó pasi. Aranyos. Korizni megyünk. Remélem nem akar majd nekem forrócsokit venni. És remélem, jól kijövünk majd. Tudom, hogy ribancos, hogy szerelmes vagyok egy fiúba, és egy másikkal megyek korizni. Nem tudom, úgy vagyok vee, hogy vele úgysem jönne össze semmi, nem kell rá várnom, élem az életem, amennyire tudom. És jó lenne végre beszélgetni valakivel. Annyira egyedül vagyok. Senkim nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése