2014. december 31., szerda

2015.

Először is boldog újévet szeretnék kívánni minden olvasómnak! Remélem ez az év nem lesz olyan szar, mint a többi.
Most pedig szeretném felsorolni újévi fogadalmaimat:
1. Lefogyni
Ez a legfontosabb mindegyik közül. Addig kell fogynom, amíg el nem tudom fogadni magam. Vagy amíg el nem fogyok.
2.Vegetáriánusnak lenni.
Legalább egy hónapig. Amúgy nagyon szeretem a húst, de tisztelem az állatokat, és azzal, hogy egy évben egy hónapig nem eszek húst, szerintem megadom nekik a tiszteletet. És ha működik a dolog, akkor marad így.
3. Javítani a jegyeken
Most van 1-2 hármasom is, és egy biztos marad. De javítanom kell. Minimum egy jegyet mindenből, amiből nem ötösre állok.
4.Megszerezni Mátét.
Nem pótlék kell. Csak ő. Mert nélküle nem érek semmit. Kell nekem. Szeretem.
5.Kedvesnek lenni mindenkivel.
Mert ez így nem megy, hogy mindenkivel mindig bunkózok. Oké, hogy nekem így könnyebb, de másokat megbántok vele. És a végén még olyan lelki roncsok lesznek, mint én.

A szilveszteremről pedig annyit, hogy apánál töltöttem. És binge lett. És biztos, hogy nem vagyok 50 alatt. De fogok venni egy mérleget, és az első alkalomkora, mikor ráállok 50 alatt kell lennem. Mert azt még pár vágás után megbocsájtottam, hogy most nem lehet, meg, de azt nem fogom. Nem érdekel, mit fogok érte leszenvedni, de meg kell csinálnom. 
Az estém pedig apánál töltöttem. Összegyűltünk páran, és kártyáztunk. Éjfélkor majdnem sírtam. Most is majdnem sírok. Igen, Máté miatt. Vagy nem is miatta, hanem érte. És miattam.Mert én rontottam el. Lehet, hogy csak azzal, hogy túlságosan közömbösnek mutattam magam. Pedig ha tudta volna, mennyire érdekel! Ha tudná, mennyire szeretem! Magamnál jobban. Mondjuk az nem nagy teljesítmény. Magamnál szinte mindenkit jobban szeretek a világon. De ezt értsétek metaforikusan. Mindennél jobban szeretem Mátét a világon. És azért, hogy ő szeressen, lehet hogy csak le kellene fogynom. Lehet, hogy nem jön be. Hiszen mindig mondja, hogy hülye vagyok, ha fogyni akarok. De be kell jönnie. Vagy ha ne akkor legalább beledöglök. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése