2014. december 24., szerda

Újra itt.

Elég sok minden történt, amióta nem írtam. Többek között volt pár fast nap, pár majdnem-fast nap, és jó pár binge. Gyenge voltam. Hülye voltam. Ettem. Sokat ettem. megint 52 kg vagyok. Utálom magam. Nem értem, miért nem tudok végre lefogyni. Nem értem miért kell ebben a testben élnek. Nem értem, miért vagyok egy hájas disznó. És azt végképp nem értem, miért kell ennem. Hiszen akkor érzem magam a legjobban, ha üres vagyok. Akkor miért kell bezabálnom minden második nap? Mert egy csődtömeg vagyok. Egy hájas, dagadt ribanc.
A mai napom is totális binge. Miért ne lenne? Egy csődtömeg vagyok!De holnaptól szünet végéig fast! Nem érdekel, mennyire leszek rosszul mennyire nem tudok aludni. FAST, FAST, FAST, FAST, FAST, FAST, FAST, FAST, FAST, FAST!! 10 nap fast! és naponta minimum egy óra edzés! Meg tudom csinálni! Ha minden jól megy, sikerül ezalatt leadnom 8 kg-ot. Oké, inkbb csak 6-ot. De már akkor is 46 kg lennék! Ezt most meg kell csinálnom! Nem szúrhatom el. Nem szúrhatom el. Most vékony leszek!
Az az igazság, hogy egy kicsit félek is a 10 napos fasttól. Legtovább eddig 3 napig fastoltam. Most ez a 10 nap több mint a háromszorosa. Ráadásul én nem tudok fast alatt aludni.(Mondjuk erre úgyis veszek be frontint) Félek, hogy egy kibaszott nagy binge lesz a vége. Félek, hogy 1-2 nap után újra elbukok. Félek, hogy megint nem sikerül lefogynom.
Meg kell csinálnom. Nem bírom már, hogy ilyen dagadt vagyok. És most tudom, hogy sikerülni fog. Itt vannak a Pindúr pandúrok, és segítenek nekem. Tudom, hogy hülyén hangzik, de ez a két lány többet segített nekem ez alatt a két nap alatt, mint az egész fórumos társaság egy év alatt. (Elnézést, ha ezt valaki sértésnek veszi, nem az, de vannak rossz élményeim a fórumozókkal kapcsolatban. De persze vannak kivételek.)
Persze a magánéletemmel is vannak zűrök. Mondhatjátok rám, hogy ribanc vagyok. Tudom. De nem vicc, most 3 sráccal van valami. Szégyen vagyok. Az egyik Máté. Szeretem, imádom. De én nem kellek neki. A másik Balázs. Szeret. Kellek neki. De részemről ez nincs meg. A harmadik Kende. A legjobb haverom. Nem szeretem, csak barátilag. Van barátnője. Mégis engem kíván, fogdos, próbálkozik. Én mondom neki, hogy nem akarom, mert barátnője van, és nem szeretem őt. De nem adja fel. És van, hogy hagyom neki. Ő barátság extrákkal kapcsolatot akar. Én sima barátságot. Tudom, hogy ribanc vagyok. De ez van. Úgyis mindig megszólnak valamiért. De rövid az élet. És ha jól csinálom, amit csinálok, úgyis rövid időn belül beledöglök. Akkor miért ne élvezzem ki a maradék kis időmet?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése