2014. december 29., hétfő

2 nap szilveszterig

Ma egykor keltem, mégis csak a reggelit sikerült megúsznom. Az ebédem pedig egy tál hagymaleves volt egy szelet kenyérrel. Sok, de még elviselhető. Azóta pedig még nem ettem. Viszont reggel is és most is mértem magam. Nem tudom, miért. Úgyis mindig túl sokat mutat. Jó, sokszor előfordul, hogy egy kicsit kevesebbet, mint előző nap, de mindig túl sok. Csak a nulla lenne elég. De ez mindegy, hiszen a mérleg nagyon nem nullát mutatott nálam. Reggel 51,25 kg, most pedig 51,7 kg voltam. Kibaszottul sok. Gyűlölöm magam érte. De a majdnem 50 dekás hízásnak az is lehet az oka, hogy kb. 4 litert megittam ma.Rohadtul ajánlom magamnak, hogy holnap reggelre ez lemenjen!
Csináltam egy bodycheck képet, de olyan dagadt vagyok, hogy inkább nem töltöm fel. Komolyan a hányinger kerülgetett, ahogy ránéztem. És mivel nem akarom, hogy csekély számú olvasóim között járvány törjön ki, ezért nem mutatom meg.
Holnap mégsem megyek Miskolcra. Helyette itthon leszek, vagy apánál. Még nem tudom. Attól függ, mennyire leszek éhes. Ha nagyon, akkor itthon maradok, ha nem, megyek apához. Nem tudom, hogy kapcsolódik össze a kettő, de így döntöttem. Enni még nem tudom, mit fogok. Ha 51 kg felett leszek, akkor semmit, ha alatta, akkor max 500 kcal-t. Nem tudom, miért csinálom ezt. "Ha ez lesz, akkor ez fogom csinálni, ha az, akkor azt." De megnyugtat az egész, hogy van tervem mindenre.
                                               (Hányszor mondtam már ezt?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése