2014. december 28., vasárnap

Linzer binge.

Ma is délben keltem. Ez jó dolog, mivel így megúszom a reggelit, és ha mázlim van, akkor az ebédet is. Ma is sikerült ellógnom mind a kettőt. Reggeli gyanánt pedig egy répát szándékoztam enni. Meg is ettem, de utána megláttam a linzereket az asztalon. Olyan gyönyörűek voltak, szinte mondták, hogy egyem meg őket. És én hülye(dagadt, hájas, ribanc, genyó, fasz) meg is ettem négy darabot. Gondoltam, ez még nem akkora tragédia, ha ma már nem eszek többet. Aztán megnéztem a kalóriatartalmát. 360 kcal/darab!! HÜLYE, HÜLYE, HÜLYE, HÜLYE!! Mit gondoltam? Hogy van bennük 50 kcal? Már rákészültem, hogy megint szét lesz vagdosva a combom. De keresgéltem tovább, mert ahogy a fejemben átpörgettem a hozzávalóinak kalóriatartalmát, úgy nem jöhetett ki 360 kalória darabonként. Meg is találtam, hogy mi volt a hiba: Én kis linzereket ettem, a 360 kcal pedig a nagyokra vonatkozott. És a kalóriatartalma a kis linzerek darabjának: 107 kcal. Kicsit megnyugodtam, de ez még így is majdnem 500 kalória. De nem annyira vészes, mintha 1500 lenne. És ma már nem adok többet enni a hájas testemnek. Hagyom, hogy magát eméssze fel.
Tegnap este is volt egy hatalmas bingem, vagy 1500 kcal-t zabáltam fel. De Holnap kijavítok mindent. Hiszen 3 napom van, hogy 50 kg alatt legyek. Ha nem, kegyetlenül meg fogom büntetni magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése