2014. december 25., csütörtök

Első fast nap.

Ez volt az első nap a tízből. Nem szeretnék semmit elkiabálni, de szerintem sikeres lesz. Kicsit nagyon éhes voltam. Kicsit nagyon fel akartam adni. Azt gondoltam, hogy nem éri meg a vékonyság ezt a szenvedést. De megéri. Már rájöttem. És kibírtam.Eddig. Mondjuk csináltam azt a megrágom-az-ételt-és-kiköpöm-nem-nyelem-le dolgot. Nem vagyok rá büszke. De nem vittem be kcal-t. És ez a lényeg. Mondjuk volt, hogy azt hittem megbolondulok az éhségtől. De elkezdtem ilyen loom bands karkötőt csinálni, és jobb lett. Annyira belemerültem, hogy a végén a karkötő 2 méter kosszú lett.Kicsit hülye vagyok. De ez lenyugtatott. Annyira, hogy már nem is vagyok éhes.
Rengeteget segítettek a Pindúr pandúrok. Köszönöm nekik a támogatást. Vagy 10x lett volna binge, ha nincsenek ott, hogy segítsenek.
Reggel mértem magam, hogy tudjam a kezdősúlyt, és 53 kg voltam. Utálom magam. Utálom, hogy ilyen dagadt szar vagyok. Ezért kell most ez a fast. Meg kell csinálnom. 10 nap étel nélkül. Kemény lesz. De menni fog.
Egy tumblis barátnőmmel összevesztem Mi miatt? Hát persze, hogy az evés miatt. Rá akart venni, hogy egyek. Még mit nem. Azt mondta, nem kell fogyóznom, mert elég vékony vagyok. És csodálatos, gyönyörű és okos. Aggódik értem. Erre ezt írtam neki:
"Köszönöm, hogy segíteni próbálsz! De én nem azt látom a tükörben, amit ti. Kérhetitek, hogy azt lássam, de nem megy! És soha nem is fogom tudni magam úgy látni, ahogy ti láttok. A saját szememben én soha nem leszek vékony, szép, csodálatos. Mert megmaradt bennem az a kép, hogy dagadt vagyok, csúnya, és semmire se vagyok jó. És olyan mélyen magamba vertem ezt a képet, hogy én már nem tudok mást látni. "
Ezen ő megsértődött, azt mondta, hogy nem akarom eléggé, hogy normális életem legyen, és megérdemlem, ha belehalok a hülyeségembe. Hát, köszönöm. Egy baráttal kevesebb. Még egy embert taszítottam el magamtól. A végén már teljesen egyedül leszek. És tényleg bele fogok halni. Legalábbis remélem. De előbb vékony leszek.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Először is (a körülményekhez képest) boldog karácsonyt! :)
    Ne haragudj, ha esetleg zavarlak, de képtelen voltam megállni, hogy ne mondjam meg neked: az a tumblis lány a legnagyobb hülyeséget válaszolta Neked az összes lehetőség közül! Ezek alapján azt tudom megállapítani, hogy nem veszítettél vele sokat! Persze tudom, hogy egy kívülálló nagyon nehezen érezheti át egy evészavaros érzéseit, de ilyen kijelentést -"megérdemled, hogy meghalj" - akkor is egy nem enyhén empátiaszegény illető képes tenni ebben a helyzetben. Ha ennyire nem képes/akar kitartani melletted, nem vagy neki olyan fontos, hogy barátként tekints rá... szerintem. És kitartást a továbbiakban, sok szerencsét a fasthoz!!:)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nem zavarsz, jól esik, hogy írsz! :) Köszönöm, neked is nagyon boldog karácsonyt!
    Azóta beszéltem vele, bocsánatot kértem(nem tudom, miért én, de nem baj). És azt mondta először, hogy nem érti, hogy tehetem ezt, hogy lehetek ilyen önző, amikor olyan sok gyerek éhezik. Én meg kidobom az ételt, meg nem eszek, hogy vékony legyek.Megmondtam neki, hogy ha tehetném mindenemet odaadnám az éhezőknek. Utána beszélgettünk normálisan, és egyszer csak kibújt a szög a zsákból. Szeretne vékony lenni, de nem tud sokáig koplalni.(Értsd:minimum 1500 kcal kell neki naponta, vagy elájul.) Valószínűleg ezért mondta, amiket mondott.
    Köszönöm szépen, remélem ki fogom bírni a 10 napot, és végre vékony leszek. :)

    VálaszTörlés